Νέα
5/12/2017: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
- Details
- Created on Friday, 15 December 2017 15:49
Στo πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και των αθλητικών εξωσχολικών δραστηριοτήτων της Σχολής μας, προγραμματίστηκε η συμμετοχή μαθητών μας στην ημερίδα Κλασσικού Αθλητισμού, που διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας, την Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017, στο Δημοτικό στάδιο «ΙΚΑΡΟΣ» της Ν. Ιωνίας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες–αθλητές μας εκπροσώπησαν επάξια το σχολείο και αγωνίστηκαν στο πλαίσιο της ευγενούς άμιλλας και του «ευ αγωνίζεσθαι», σημειώνοντας καλές επιδόσεις. Επίσης, γνώρισαν μέσα από τους αγώνες τη χαρά της συμμετοχής, της προσπάθειας του συναγωνισμού και της υπέρβασης. Τα αγωνίσματα που συμμετείχαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας ήταν: δρόμος 60 μ., δρόμος 1000 μ. και ρίψη Vortex.
Στον δρόμο των 60 μ., σημαντική επίδοση πέτυχε ο μαθητής μας Ζώτος –Τσόκας Φίλιππος, που κατέκτησε την 3η θέση. Στην ομάδα, επίσης, συμμετείχαν οι εξής:
Αποστολάκος Γεώργιος (vortex), Λάβδας Διονύσης (vortex), Κουρέας Παναγιώτης (vortex), Ζερβούδη Σοφία (vortex), Παπαρίδης Λάζαρος (60μ), Βουρνέλης Κωνσταντίνος (60μ), Βουρνέλης Αντόνιο (60μ), Καρρά Σοφία (60μ), Γράβαρη Έρρικα (60μ), Μαγγιώρου Σεμίνα (60μ), Κώστα Μαρία-Στέλλα (60μ), Λουκόπουλος Κωνσταντίνος (1000μ), Σεμιτέκολος Γιάννης (1000μ), Παππάς Φοίβος (1000μ), Λυκομήτρου Όλγα (1000μ), Καρύδη Ηλέκτρα (1000μ), Ασωνίτου Ελεωνόρα (1000μ).
4/12/2017: Δράση φιλαναγνωσίας της Ε΄ τάξης
- Details
- Created on Monday, 18 December 2017 07:05
Τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου,, δάσκαλοι και μαθητές της Ε΄ τάξης της Σχολής μας είχαμε τη χαρά και την τιμή να γνωρίσουμε από κοντά τη γνωστή παραμυθού, κ. Λίλη Λαμπρέλλη, και να απολαύσουμε τη γοητευτική αφήγηση λαϊκών παραμυθιών, συνοδεία ζωντανής μουσικής.
Θα μας μείνει αξέχαστη η ονειρική αφήγησή της μέσα από τα λαϊκά παραμύθια , που είναι «λόγια πολλών ανθρώπων» και μεταφέρουν την ίδια τη ζωή μέσα από εικόνες, συγκινήσεις και συναισθήσεις.
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- Details
- Created on Tuesday, 28 November 2017 21:31
Η επαφή των παιδιών με τα έργα τέχνης και η διδασκαλία των εικαστικών τεχνών αποτελεί μια δραστηριότητα, η οποία κινητοποιεί τη φαντασία, τη γνώση, το συναίσθημα, τη δεξιότητα.
Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν έργα σπουδαίων ζωγράφων και να εξοικειωθούν με την τέχνη αυτή.
Βασικοί στόχοι
- - Να γνωρίσουν έργα μεγάλων ζωγράφων, να τα παρατηρήσουν, να παίξουν με αυτά, να δημιουργήσουν και να εκφραστούν προφορικά –σωματικά – κινητικά - καλλιτεχνικά.
- - Να καλλιεργήσουν την αισθητική τους αντίληψη, να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη και την ικανότητα συγκέντρωσης, να πειραματιστούν, να συνεργαστούν και να αναζητήσουν λύσεις.
- - Να αυτοσχεδιάσουν, να καλλιεργήσουν τον λόγο και τη φαντασία τους, δημιουργώντας δικές τους ιστορίες από τα έργα τέχνης.
- - Να έρθουν σε επαφή με νέες τεχνικές και πρωτότυπα υλικά που θα τους προσφέρουν νέες εκφραστικές δυνατότητες.
Δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν
- - Διαφορετικά είδη γραμμών (κάθετες, οριζόντιες, ευθείες, καμπύλες).
Παρατηρήσαμε έργα του Piet Montrian, ο οποίος αγαπούσε πολύ τις κάθετες και οριζόντιες γραμμές. Εμπνευστήκαμε από τους πίνακές του και δημιουργήσαμε το δικό μας έργο τέχνης.
- - Σαν τους μεγάλους ζωγράφους που πειραματίζονται με τις πολλές και διαφορετικές αποχρώσεις, έτσι και τα παιδιά γνώρισαν τα βασικά χρώματα
( κόκκινο, κίτρινο, μπλε) και δημιούργησαν νέα, συμπληρωματικά χρώματα , αναμειγνύοντας δύο άλλα.
Ανακαλύψαμε τα βασικά σχήματα (κύκλος, τετράγωνο, ορθογώνιο, τρίγωνο) και παρατηρήσαμε έργα του Wassily Kandinsky, ο οποίος χρησιμοποιύσε τον κύκλο στους πίνακές του. Φτιάξαμε κι εμείς τον δικό μας πίνακα, με διαφορετικούς κύκλους πασπαλισμένους με …ζάχαρη!
- - Ανακαλύψαμε τα στερεά γεωμετρικά σχήματα (κύβος, πυραμίδα, σφαίρα, κώνος) και γνωρίσαμε τον Pablo Picasso και το ρεύμα του «κυβισμού». Δημιουργήσαμε κι ένα δικό μας πίνακα-αντίγραφο του Picasso!
- - Μάθαμε για το καλλιτεχνικό ρεύμα του Πουαντιγισμού, όπου τα χρώματα δεν αναμειγνύονται αλλά τοποθετούνται μεμονωμένα, κουκίδα-κουκίδα. Με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου και τονίζοντας την αξία της ειρήνης στον κόσμο, κάθε παιδί δημιούργησε , με αυτήν την τεχνοτροπία, «Το περιστέρι της ειρήνης» του Pablo Picasso.
- - Γίναμε « ζωντανά έργα τέχνης»! Πώς; Δραματοποιώντας και αναπαριστώντας το περιεχόμενο των έργων!
- - Η ενότητα «Τέχνη» ολοκληρώθηκε με τα έργα του Paul Klee, ο οποίος αγαπούσε ιδιαίτερα τα γεωμετρικά σχήματα! Εμπνευστήκαμε από τα έργα του και κάθε παιδί συνέθεσε τη δική του… σχηματούπολη!
- - Επισκεφτήκαμε το « Θέατρο Ημέρας» και παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Με χρώματα και Σχήματα».
Με χρώματα, μουσικές και θεατρικά παιχνίδια, τα παιδιά ανακάλυψαν τη χαρά της δημιουργίας.
Η ολοκλήρωση της ενότητας «Η Τέχνη της ζωγραφικής» πρόσφερε στα παιδιά πλούσια ερεθίσματα, ενεργοποίησε τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους και τους έδωσε την ευκαιρία να αναπτύξουν προσωπική σχέση με τον πολιτισμό και τα έργα του!
24,25 KAI 26/11/17: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ACSTAC
- Details
- Created on Thursday, 14 December 2017 10:48
Στις 24, 25 και 26 Νοεμβρίου 2017 διεξήχθη, στο Κολλέγιο Anatolia στη Θεσσαλονίκη, το 6οΜαθητικό Συνέδριο Επιστήμης και Τεχνολογίας ACSTAC, στο οποίο συμμετείχαν ενεργά 21 μαθητές και μαθήτριες της Β’ και Γ’ Λυκείου της Σχολής μας. Στο πλαίσιο του Συνεδρίου, οι μαθητές εκπόνησαν εργασίες σε θέματα Βιολογίας και Φυσικής, τις οποίες παρουσίασαν, είτε με προφορική παρουσίαση είτε σε μορφή poster.
Οι τίτλοι των εργασιών ήταν:
“Επιγενετική: Η Γέννηση του Φωτόσπαθου”,
“Η Μαύρη Σπείρα της Φυσικής”,
“Όνειρα: Λειτουργία Αποκατάστασης της Ομοιόστασης ή Προϊόν της Εξελικτικής Πορείας του Ανθρώπου”,
“Φύκια για Χρωματιστές Κορδέλες”,
“Η Βιοτεχνολογία στην Υπηρεσία της Έβδομης Τέχνης και....της Ζωής”,
“Δελφίνια: Νοήμονα Υδρόβια Θηλαστικά με Θεραπευτικές Ικανότητες;”,
“Αγαπάει η Καρδιά ή ο Εγκέφαλος; Ανθρώπινα Όργανα «Αποτυπώνουν» Συναισθήματα”.
Πέρα από την παρουσίαση της δουλειάς τους, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις εργασίες μαθητών άλλων σχολείων καθώς και διαλέξεις από καταξιωμένους επιστήμονες όπως και να συμμετάσχουν σε εργαστήρια που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου.
Η παρουσία των παιδιών μας ήταν άψογη, ενώ η εργασία της μαθήτριας της Γ’ Λυκείου, Ελένης Κουμάντου, με τίτλο “Φύκια για Χρωματιστές Κορδέλες”, απέσπασε το δεύτερο βραβείο poster.
Η εμπειρία αυτή θα αποτελέσει ένα ισχυρό εφόδιο για την μετέπειτα πορεία τους.
ΕΦΤΑΣΑΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!
- Details
- Created on Wednesday, 13 December 2017 19:27
Ήρθε ο Δεκέμβριος! Πώς και πώς τον περιμέναμε…Ο πιο αγαπημένος μας μήνας! Κουβαλά στην αγκαλιά του το χριστουγεννιάτικο δέντρο, τα δώρα, τα τραγούδια και τη γιορτινή διάθεση! Στο Νηπιαγωγείο μας, για να τον καλωσορίσουμε, ντύσαμε το σχολείο μας γιορτινά! Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- Details
- Created on Wednesday, 13 December 2017 20:28
Για άλλη μια χρονιά, πραγματοποιείται στο Νηπιαγωγείο μας το Πρόγραμμα Κοινωνικής και Συναισθηματικής Αγωγής. Η πρώτη θεματική ενότητα του Προγράμματος, « Επικοινωνία», ολοκληρώθηκε. Ακολουθούν οι στόχοι που θέσαμε καθώς και η διαδικασία που ακολουθήσαμε. ¬ Κατά την πρώτη συνάντηση, τα παιδιά συζήτησαν, συμφώνησαν και «υπέγραψαν» το συμβόλαιο της ομάδας, το οποίο καθορίζει τους κανόνες λειτουργίας των ομάδων αλλά και τη συμπεριφορά σε αυτές.
Π.χ. Περιμένω τη σειρά μου για να μιλήσω, όλες οι γνώμες ακούγονται, συνεργάζομαι με τα μέλη της ομάδας μου κ.ά.
Αφού καταγράψαμε τους κανόνες, τα παιδιά τους «υπέγραψαν».
¬ Οι στόχοι της θεματικής ενότητας «Δεξιότητες Επικοινωνίας» είναι:
- Οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν τα βασικά στοιχεία της επικοινωνίας ( πομπός, μήνυμα, δέκτης)
- Να συνειδητοποιήσουν τους τρόπους και τα μέσα της επικοινωνίας
- Να διακρίνουν τη λεκτική από τη μη λεκτική επικοινωνία.
Δραστηριότητες – Παιχνίδια - Εμπόδια στην επικοινωνία
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες. Η ομάδα «Πομπός» προσπαθούσε να επικοινωνήσει με την ομάδα «Δέκτης», αλλά η ομάδα «Παράσιτα» προσπαθούσε – με κάθε τρόπο – να εμποδίσει τη μεταφορά του μηνύματος.
- Η χώρα των μίμων Την ομάδα επισκέφτηκε ο κ. «Αμιλητάκης» από τη χώρα των Μίμων. Ο κ. Αμιλητάκης δε χρησιμοποιεί τον προφορικό λόγο για να επικοινωνήσει, αλλά τη γλώσσα του σώματος. Στη συνέχεια, ήταν η σειρά των παιδιών να μεταφέρουν μηνύματα στους συμμαθητές τους με παντομίμα.
- Χαλασμένο τηλέφωνο Τα παιδιά έπρεπε να μεταφέρουν ένα μήνυμα λεκτικά ή μη λεκτικά με τέτοιον τρόπο, ώστε να φτάσει με επιτυχία στον τελευταίο αποδέκτη.
- Κατασκευή Τα παιδιά έφτιαξαν ένα παιχνίδι επικοινωνίας, για να παίζουν στο σπίτι, το « Βρες τη λέξη με παντομίμα».
Η επόμενη θεματική ενότητα, με την οποία θα ασχοληθούμε, είναι : « Αυτοαντίληψη- Αυτοεκτίμηση».
9.12.2017: ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ BAZAR ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΟΥΡΣΟΥΛΙΝΩΝ
- Details
- Created on Tuesday, 28 November 2017 21:40
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΒΙΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ: Η ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Details
- Created on Thursday, 07 December 2017 07:30
Στο πλαίσιο του συνεδρίου Βιοεπιστημόνων, διοργανώθηκε Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Δημιουργίας Αφίσας με θέμα : «Η Ελλάδα και οι θάλασσές της: παρελθόν, παρόν και μέλλον».
Μαθητές της γ’ Γυμνασίου και της Α΄ Λυκείου συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό και φιλοτέχνησαν ομαδικά έργα, για τα οποία απέσπασαν κολακευτικά σχόλια.